Dansa in ett världsrekord

Helvete va gött
Usain Bolt, vilken snubbe, vilken neger. Man kunde enkelt se hur Asafa Powell inte ville visa sina ögon när han blev intervjuad om hur krossade De alla blev.

9,69, och han gav inte ens 100 %. Usain är riktigt smart. Han vet att slå världsrekordet ett par gånger ger mer klirr i kassan. Jag är helt övertygad om att Usain kommer att dra ner rekordet mycket mer. 9,60 är mitt tips.

200 meter
Michael Johnson sprang 19,32 på 200 meter i Atlanta 1996. Min pappa sa vid detta tillfälle att det världsrekordet tar jag med mig i graven, men farsan, jag tror du får ta tillbaka det. Usain Bolt kommer att skriva mer historia. Det är bara att vänta och se.

MVH
Kay Nelson

Kommentarer
Postat av: Mike

Du fick så rätt så rätt Nelson! Helvete va gött

2008-08-20 @ 16:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0