Förstärkning på bloggen

Härliga jobbarkompisar
Frågade runt lite på jobbet för att få reda på om det fanns intresse för att vara med och skriva artiklar här på bloggen och jag hann inte ens säga "Blueberry pie" innan Betsson & Fredrik hade hoppat på succébloggen.

Betsson, även känd som Michael Svensson, kommer att skriva i första hand det som rör sport och ATG. Betsson är en trogen Björklövensupporter och diskutionerna kan ibland bli ganska heta på jobbet!

Fredrik Nilsson kommer att skriva väldigt mycket om allt möjligt misstänker jag. En av de största HV supprotrarna jag känner till. Är lite utav ett sportlexikon. Men det finns inget jag kan skriva som förklarar vilka bra sidekicks jag har fått med mig. Det kommer dom visa själva.

Välkomna grabbar!

 

Bildnotering: Redaktionen som den ser ut nu.

Sittandes: Kay Nelson. Ståendes från vänster: Fredrik Nilsson, Michael "Betsson" Svensson.

MVH
Kay Nelson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0