Holland nästa

Kay van der Nelson
Yes mina vänner, det är så. Det är dags för mig att åka hem. Jag fick äntligen tummen ur rövhelvetet och gjorde något jag alltid velat göra (inte lukta på fingret jag hade i röven om nån trodde det haha).

Har ni någonsin blivit kära i något/någon/några(haha) på direkten. Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet, men ibland är det bra fucking nära. Bara se....

Going Home

Red Light är mycket mer än bara prostituerade, det är massor av prostituerade, överallt. Sweet. Här kan man gå runt och bara titta och titta, sen om man tar nästa steg är ju upp till var och en. Men ibland ser man en kö utanför vissa fönster. Haha. Kul att trilla hos henne som sista kund. Insane.

Staying home

Ah, helvete va gött.

Så där har ni det. Jag lämnar Svea Rike förhoppningsvis för gott, det enda jag har kvar är mitt medborgarskap. Kommer ju alltid vara STOLT svensk även om jag framöver kommer vara, Kay van der Nelson, authorized legal toker.

Kommentarer
Postat av: annie

Du kommer ha de så underbart Kay. Lycka till! Puss

2008-09-09 @ 13:47:11
Postat av: Mike

hahaha... jag kunde inte ha beskrivit de bättre själv.

jag kommer å hälsar på. OFTA!

2008-09-10 @ 16:16:23
Postat av: Alfredsson

Helvete vad gott alltså!

2008-09-14 @ 10:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0