Världens sämsta bloggare

Ibland måste man be om ursäkt
Nu känner jag som en journalist på aftonbladet eller expressen, fan vad fel man kan ha ibland. I min tidigare artikel, "Medaljens baksida", kan man läsa om min oro för Per Gustafson. Vill citera mig själv faktiskt,

 - "Vem vet, Per kanske har ett helt förråd till nästa säsong med Gainomax och Powerade som vi inte vet om. Jag hoppas det."

Jag vill mena på att Pelle G har hittat en monsterkur. Förmodligen är det en monsterkur av hans kärlek till hv och hockey, det syntes igår.

Jag vill hålla mig kort och koncist och bara be om ursäkt för ack så fel jag hade, men framför allt, jag har aldrig varit så glad över att ha så jävla fel. Grattis till Per Gustafson och Hv71 som gjorde en kanonpremiär.

MVH
Kay "not nostradamus" Nelson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0