Frida Nordstrand är bäst!

Hon är sjukt bra!

Jag har haft Viasat sport i drygt 1 år. Anledningen till att jag valde Viasat istället för Canal+ var pga att Viasat har rättigheterna till att sända formel 1. Säsongstarten i Australien förra året dök det upp en snygg tjej som reporter och min första tanke var nej, inte en till. Det är ingen lätt sport att kommentera för det första men att intervjua förare, stallchefer mm och göra det bra är oerhört svårt! Vi motorsportfanatiker är inte lättflörtade direkt. Frida gjorde en klockren intervju med Ross Brawn (då stallchef för Brawn GP) och man fick känslan av att hon fångade precis just DET som vi alla tv-tittare kände. Ok tänkte jag, jag ska ge henne en chans. Säsongen gick och Frida gjorde den ena intervjun efter den andra och hon var så bra! Jag har kommit på mig själv att höja ljudet så fort jag sett henne på tv-rutan. Hon är påläst som få oavset om det är fotboll, hockey eller formel 1 hon är på, hon ställer bra frågor som vi tittare vill ha svar på, hon ser riktigt bra ut och hon har karisma och charm som ingen annan sportreporter jag vet!


Bild från Aftonbladet

Formel 1 säsongen har drgit igång igen och jag längtar till nästa gång hon dyker upp för en intervju någonstans i världen. Frida du är bäst!

Mvh

Fredrik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0